Analisi di l'importazione è l'esportazione di a Cina di ceramica di custruzzione è sanitarie in 2021
In u 2021, sottu u sfondate chì a situazione epidemica glubale resta severa, ci sò parechji ostaculi à a ricuperazione ecunomica, a situazione internaziunale hè cumplessa è cambiante, è i dividendi di a mundialisazione sò gradualmente spariti, a Cina hà mantinutu una pusizione di punta mundiale in u sviluppu ecunomicu è prevenzione è cuntrollu di l'epidemie.L'importazione è l'esportazione di u cummerciu esteru hà ottenutu una rapida crescita in u 2021, a scala hà righjuntu un novu altu è a qualità hà migliuratu constantemente, chì hà fattu una cuntribuzione impurtante à mantene a stabilità di a catena industriale è a catena di furnimentu globale è aiutanu à a ricuperazione di l'ecunumia mundiale. .
In u 2021, Benchì l'industria di l'articuli sanitari in ceramica di custruzzione di a Cina affettata da u macrocontrollu di l'immubiliare è e pulitiche di doppiu carbonu è duppiu cuntrollu, hà sperimentatu parechje teste di l'aumentu di i prezzi di a materia prima è i costi di l'energia, i costi di u travagliu è i prezzi di spedizione, ma sottu. a forte dirigenza di u Cumitatu Centrale di u Partitu, a prumuzione di i dipartimenti di u guvernu à tutti i livelli è i sforzi cumuni di tutta l'industria, hà ancu mantenutu u sviluppu stabile di u cummerciu esteru è hà creatu un bonu principiu per u sviluppu di l'industria durante u 14th Five- Periudu di u Pianu di l'annu.
In u 2021, u valore cumulativu di l'esportazione di i prudutti di ceramica sanitaria di a China (esclusi i prudutti di hardware di bagnu) era di $ 15,77 miliardi, un aumentu annu di 11,43%.In u 2021, u cummerciu esteru di a Cina di i prudutti di ceramica di custruzzione è sanitarie presenta e seguenti caratteristiche:
1. In u sfondate di epidemie ripetute è di l'ambiente esternu cumplessu è cambiante in u 2021, a Cina resta sempre u più grande paese in u voluminu di l'esportazione di ceramica di custruzzione è ceramica sanitaria, chì furnisce una forte guaranzia per mantene l'equilibriu di l'offerta è a dumanda di u sanitariu glubale. mercatu di ceramica;
2. In u sfondate di a diffusione cuntinuu di l'epidemie d'oltremare è di i torsioni di a ripresa ecunomica glubale, u voluminu di l'esportazione di a China di piastrelle di ceramica hè diminuitu ligeramente in 2021, ma hè stata stabile in tuttu, è u prezzu mediu di l'unità d'esportazione hà continuatu à cresce in modu stabile. ;
3. Affettatu da l'epidemie, a ricuperazione ecunomica d'oltremare hè stata bluccata, a produzzione ùn pò esse realizata nurmale, a capacità di produzzione ùn pò micca esse liberata cumplettamente, è era difficiuli di risponde à a dumanda di u mercatu rigidu.L'ordine d'oltremare sò stati mandati continuamente in Cina.L'esportazioni di ceramica sanitarie di a China si sò sviluppate in linea cù a tendenza, cù una crescita di doppia cifra in u voluminu di l'esportazione è a quantità di l'esportazione à u stessu tempu, è a curva di crescita cuntinuava à cresce;
4. Quasi 80% di e tile ceramiche esportanu à i paesi in via di sviluppu, in particulare i paesi longu a One Belt One Road.Più di 50% di l'esportazioni sanitarie in i paesi è e regioni sviluppati, U mudellu di parte generale di i flussi d'esportazione à e regioni ùn hè micca cambiatu significativamente.
5. U voluminu di l'esportazione di i prudutti di smaltu di culore di ceramica in 2021 hà aumentatu significativamente in paragunà cù quellu in 2020, è a scala di l'esportazione hè stata allargata.In ogni casu, nantu à a premessa chì u prezzu di l'unità generale era basicamente u listessu cum'è l'annu passatu, cunsiderendu i fatturi avversi, cum'è l'aumentu di u prezzu di a materia prima è l'aumentu di u costu di trasportu di u travagliu, u marghjenu di prufittu di i prudutti di smaltu di ceramica di culore si sminuì.
Analisi di l'esportazione di a ceramica di custruzzione
(1) Situazione generale di l'esportazione
In u 2021, u voluminu di l'esportazione di ceramica di edifiziu era di 601 milioni di metri quadrati, una diminuzione di 3,40% da 2020, è a quantità di l'esportazione hè stata di 4,099 miliardi $ US, una diminuzione annu di 0,70%.U voluminu di l'exportazione di China di ceramica di custruzzione hè stata in una tendenza downward da 2015. In 2020, affettatu da l'epidemie glubale è u friczione di u cummerciu di Sino US, a calata era particularmente evidenti.In u 2021, u tassu di decadenza di u voluminu di l'esportazioni hà rallentatu è a curva di calata tende à esse piatta.Da una banda, questu hè perchè l'impattu di l'epidemie hè calatu.Per d 'altra banda, hà ancu benefiziu di una seria di misure d'incentivazione lanciate da i guverni è l'urganisazioni internaziunali per rivitalizza l'ecunumia.
Grazie à l'aumentu di u prezzu unitario di a ceramica di edifiziu esportata, hè aumentatu di 2,80% da 6,63 $ US / m2 in 2020 à 6,82 $ US / m2.A quantità di l'esportazione in 2021 hè cascata solu 0,70% cumparatu cù quella in 2020. Da una banda, l'aumentu di u prezzu hè dovutu à l'impattu di l'aumentu di i costi di l'energia, materie prime, u travagliu è l'investimentu di prutezzione di l'ambiente, da l'altra banda. , riflette ancu a tendenza chì i prudutti di tile ceramica di a Cina si ritirate gradualmente da u mercatu di u produttu low-end è si trasformanu gradualmente à i prudutti medii è high-end.
À u listessu tempu, u voluminu di l'exportazione di a Cina è a quantità di esportazione di ceramica di edifiziu restanu u primu in u mondu, chì ghjoca un rolu impurtante in assicurà l'offerta è a stabilità di u prezzu di u mercatu globale.
(2) Situazione generale di impurtazione
In u 2021, u voluminu d'importazione di a China di ceramica di edifiziu era di 6,75 milioni di metri quadrati, una diminuzione di 69,90% annantu à 2020. A quantità d'importazione era di circa 155 milioni di dollari americani, un incrementu annu di 12,35%.U prezzu di unità di impurtazione era 25,56 dollari americani / metru quadru, cù una crescita di 273,26%.
I fluttuazioni forti in a curva d'importazione da 2019 à 2021 ponu esse vistu più chjaramente da a figura sottu.U voluminu di l'impurtazioni hè cresciutu in 2020, ma a quantità di impurtazioni ùn hè micca cresciutu ma hè cascatu.Dopu avè seguitu è investigatu i dati anormali, l'associu hà truvatu chì una transazzione cù valore altu ma prezzu unitario bassu hè accaduta in 2020, chì hà deviatu per forza a curva d'importazione da a pista di sviluppu cunvinziunali.Dunque, u cambiamentu di u voluminu di l'importazione è a quantità d'importazione in 2021 hè in realtà a regressione di a curva à u livellu normale.
In cunfrontu cù u 2019 in l'era pre-epidemica, u voluminu d'importazione di ceramica di edifiziu in 2021 hè diminuitu di 3,01%, a quantità di impurtazione hè aumentata di 4,28%, è u prezzu di l'unità d'importazione hà cuntinuatu à aumentà.
(3) I primi dieci paesi di destinazione per l'esportazione di piastrelle ceramiche
Sottu à a categuria di ceramica di custruzzione, u voluminu di l'esportazione è a quantità di l'esportazione di piastrelle ceramiche cuntanu rispettivamente 98,94% è 97,61%.A seguente direzzione di u flussu di l'esportazione è l'analisi di l'urigine si focalizeghjanu nantu à piastrelle ceramiche.
In u 2021, u voluminu di l'esportazione di piastrelle ceramiche di a Cina era di 595 milioni di metri quadrati, è u voluminu tutale di l'esportazione à i primi dieci paesi o regioni principali era 419 milioni di metri quadrati, cuntendu u 70,42% di u voluminu di l'esportazioni totali, un aumentu di 11 punti percentuali. paragunatu cù 59,27% in 2020, chì indicanu chì a cuncentrazione di l'esportazione di a Cina di piastrelle ceramiche hè ancu migliorata.
In u 2021, ottu di i primi dieci paesi chì esportanu piastrelle ceramiche eranu membri di RCEP, eccettu u Perù è u Cile, chì si sò classificati ottavi è decimi.In cunfrontu cù u ranking in 2020, Filippine cuntinueghja à u primu postu, cù u so voluminu di l'esportazione chì cresce da 4,93% annu à l'annu in 2020. L'Indonesia è a Corea di u Sud anu scambiatu posti in 2020. Myanmar, chì hè stata classificata nona in 2020, hè cascata da u top 10 in u 2021, è u Cile, chì hà classificatu 12u in l'impurtazioni di piastrelle ceramiche di a Cina in 2020, intrutu in a lista di i primi 10 è classificatu 10th.
In più, secondu a statistiche di quantità d'esportazione, u Vietnam hè u primu paese di destinazione per l'esportazione di piastrelle ceramiche da a Cina, cù una quantità d'esportazione di circa 597 milioni di dollari americani, principalmente perchè u prezzu mediu unità di piastrelle ceramiche esportate in Vietnam hè di 36,25 US. dollari / metru quadru, parechje volte di i prudutti esportati in altri paesi.
(4) Origine di l'esportazione di piastrelle ceramiche
In u 2021, a pruvincia di Guangdong hà in cima à a lista cù u voluminu di l'esportazione di 366 milioni di metri quadrati di piastrelle di ceramica è a quantità d'esportazione di 1,749 miliardi di dollari americani, chì rapprisentanu 60,89%, basicamente u listessu cum'è 60,91% di l'annu passatu.Perchè u prezzu di l'unità di piastrelle di ceramica esportatu da a Pruvincia di Guangdong hè di circa 50% più bassu di u prezzu mediu di l'unità di l'esportazione naziunale, a proporzione di l'esportazione di e piastrelle di ceramica di Guangdong hè più bassu di u voluminu di l'esportazione, cuntendu 42,68%.Questa figura hè quasi dui punti percentuali più altu ch'è in 2020, ma hè sempre luntanu da a proporzione di circa 60% in l'era pre-epidemica.
A Pruvincia di Fujian, chì hè seconda in u voluminu di l'esportazione, cunta u 23,74% di u tutale naziunale, è a quantità di l'esportazione conta per u 15,40% di u tutale.U prezzu mediu di l'unità di l'esportazione hè US $ 4.42/m2, chì hè ancu più bassu di u prezzu di l'unità di l'esportazione media naziunale.
Guangdong è Fujian occupanu ancu e prime duie pruvince d'esportazione per un bellu pezzu, è anu mantinutu una proporzione di duie cifre.U voluminu di l'exportazione di Shandong hè u terzu, cuntendu u 4,58% di u tutale, è a quantità di l'esportazione conta per u 7,98% di u totale.Ma u so prezzu mediu di l'unità d'esportazione hè assai più altu ch'è u livellu mediu di l'industria, u primu postu in u paese.
Analisi di l'esportazione di ceramica sanitaria
(1) Situazione generale di l'esportazione
In 2021, u voluminu di l'exportazione di a China di ceramica sanitaria era 110 milioni di pezzi, un incrementu di 16,82% annantu à 2020. A quantità di l'esportazione hà righjuntu US $ 9,878 miliardi, un incrementu di 12,13%, cù una media di US $ 89,87 per pezzu, una diminuzione di 4,02% annantu à l'annu precedente.In più di a ligera calata di u voluminu di l'esportazione in 2020 per l'impattu di l'epidemie, u voluminu di l'esportazione di ceramica sanitarie hà mantinutu a crescita da 2016. Inoltre, per via di a basa bassa in 2020, sovrapposta à a crescita di a dumanda mundiale di a ceramica sanitaria è l'impattu di a capacità di produzzione insufficiente à l'oltremare, u tassu di crescita hè aumentatu è a curva di crescita hè diventata più ripida in 2021.
L'esportazione di ceramica sanitaria pò mantene a crescita stabile da 2016 à 2021, Da una banda, l'esportazione di ceramica sanitaria ùn hè micca affettata da a situazione di u cummerciu internaziunale.A più impurtante, i prudutti sanitari di a Cina anu una cumpetitività assoluta in u mondu cù i vantaghji di alta qualità è prezzu bellu.In u 2021, a proporzione di l'esportazione di prudutti sanitari in Cina hè stata di circa 40%.
(2) Situazione generale di impurtazione
Dopu avè avutu a calata causata da l'epidemie in u 2020, u voluminu d'importazione di ceramica sanitaria in 2021 hà rimbursatu à 2,06 milioni di pezzi, chì era basicamente u listessu chì in 2019. Affettatu da l'aumentu di 30,33% in u prezzu di unità di impurtazione, a quantità di impurtazione di a ceramica sanitaria hà righjuntu $ 155 milioni, un aumentu di 44,14% in 2020.
(3) I primi dieci paesi di destinazione per l'esportazione di ceramica sanitaria
In u 2021, l'esportazioni di ceramica sanitaria di a Cina in Europa, America è altri paesi è regioni sviluppati rapprisentanu quasi a mità di l'esportazioni totali, chì era praticamente uguale à quella in 2020, chì indica chì i prudutti di ceramica sanitaria di a Cina mantenenu sempre una forte competitività in e regioni sviluppate.
In u 2021, l'esportazioni di i primi dieci paesi o regioni principali cuntavanu 61,91% di l'esportazioni totali di ceramica sanitaria.Frà elli, l'espurtazioni di i primi cinque paesi o regioni cuntavanu 47,79% di u totale.A diferenza trà i dui dati è 2020 era menu di 1%.Ma parechji grandi paesi di destinazione d'esportazione anu cambiatu assai.L'Arabia Saudita, Singapore è Malaysia anu classificatu trà i primi cinque in u 2020, cadendu fora di i primi dieci, Canada, Gran Bretagna Australia hà tornatu à u top 10 dopu avè avutu un calatu in a so parte in 2020.
(4) Origine di ceramica sanitarie esportata
I primi cinque proporzioni di ceramiche sanitarie di u voluminu di l'esportazione è a quantità di l'esportazione di e pruvince maiò è e cità in Cina sò basamente listessi in l'anni precedenti.A Pruvincia di Guangdong occupa sempre u primu postu.U ranking di Hebei, Fujian è Shandong ùn hà micca cambiatu paragunatu à quellu in 2020, è u ranking sussegwente di Jiangsu è Zhejiang hè ghjustu u cuntrariu di quellu in 2020. A proporzione di Tianjin è Henan s'arrizzò à i primi ottu.
Trà i primi ottu zoni di pruduzzione in quantu à u voluminu di l'esportazione, u prezzu unitario di i prudutti di ceramica sanitaria in Jiangsu è Shandong hè u più altu, tramindui superendu US $ 100 / pezza.
Esporta analisi di smaltu di culore
(1)Situazione generale di impurtazioni è esportazioni
In u 2021, u voluminu di l'esportazione di prudutti di smaltu di culore di ceramica era di 459000 tunnellate, un aumentu significativu annantu à 2020, cù una crescita di 44,82%.U voluminu di l'esportazione era di 368 milioni di dollari americani, cù un incrementu annu di 43,50%.A scala di l'esportazione hè stata allargata.
U voluminu d'importazione di prudutti di smaltu di culore di ceramica era 26200 tunnellate, cù una importazionequantità di 122 milioni di dollari americani, basicamente u listessu chì in 2020.
Paragunendu u prezzu di l'unità di l'esportazione, si pò vede chì u prezzu di l'unità generale di i prudutti di smaltu di culore in 2021 hè basicamente uguale à quellu di l'annu passatu senza fluttuazioni evidenti.In cunsiderà i fatturi avversi, cum'è l'aumentu di u prezzu di a materia prima è l'aumentu di u costu di trasportu di u travagliu, u marghjenu di u prufittu di l'esportazione di l'industria di smaltu di culore si riduce.
(2) I primi dieci paesi di destinazione per l'esportazione di glaze di culore
I prudutti di smaltu di culore di ceramica esportati à i paesi o regioni asiatichi rapprisentanu circa 68,02% di u voluminu di l'esportazione, ligeramente più bassu di quellu in 2020 (71,20%).I primi dieci flussi d'esportazione maiò à i paesi o regioni rapprisentanu u 73,58% di u voluminu di l'esportazione, chì era basicamente u listessu chì in 2020 (74,67%).
(3) Origine di u glaze di culore di l'esportazione
L'esportazione tutale di e pruvince di Shandong, Guangdong, Jiangsu, Jiangxi è Zhejiang conta quasi 80% di l'esportazione tutale di u paese.Frà elli, Shandong hà in cima à a lista cù u voluminu di l'esportazione di 18,3500 tunnellate di smaltu di culore è a quantità di l'esportazione di 119 milioni di $ US, chì rapprisentanu u 39,99%, hè cascatu quasi 5 punti percentuali da u 44,85% l'annu passatu.
Tempu di Postu: Mar-10-2022